Close Menu
  • Početna
  • Vesti
    • Politika
    • Društvo
    • Ekonomija
    • Zdravstvo
    • Obrazovanje
    • Kultura
    • Sport
    • Hronika
    • Pravoslavlje
    • Poljoprivreda
    • Zanimljivosti
  • Izbori 2026
  • Projekti
    • Četkicom se razumemo
  • Kontakt
Najnovije

Evro u vranjskim menjačnicama 119 dinara – evo šta kažu Vranjanci

12/11/2026

Raspisan Konkurs za samostalne i grupne izložbe za sledeću godinu

12/11/2026

Srpska pravoslavna crkva obeležava Svetog kralja Milutina

12/11/2026
Facebook Instagram
Petak, novembar 13
Facebook X (Twitter) Instagram
Važno jeVažno je
  • Početna
  • Vesti
    • Politika
    • Društvo
    • Ekonomija
    • Zdravstvo
    • Obrazovanje
    • Kultura
    • Sport
    • Hronika
    • Pravoslavlje
    • Poljoprivreda
    • Zanimljivosti
  • Izbori 2026
  • Projekti
    • Četkicom se razumemo
  • Kontakt
Važno jeVažno je
Početna » Vlada: Minimalna cena rada od 1. januara 371 dinar
Društvo

Vlada: Minimalna cena rada od 1. januara 371 dinar

12/09/2025
Foto: Tanjug

Vlada Srbije usvojila je na današnjoj sednici odluku o redovnom povećanju minimalne cene rada koja će iznositi 371 dinar po radnom času odnosno biće uvećana za 10,1 odsto od 1. januara 2026. godine, saopšteno je iz vlade.

Ovim povećanjem minimalna zarada će naredne godine iznositi 64.554 dinara ili 551 evro.

Minimalna zarada je, kako je navedeno, tako sa 404 evra u 2024. godini povećana na 551 evro.

Izvor: Tanjug

Share. Facebook Copy Link

Slične vesti

Evro u vranjskim menjačnicama 119 dinara – evo šta kažu Vranjanci

12/11/2026

Raspisan Konkurs za samostalne i grupne izložbe za sledeću godinu

12/11/2026

ANS: U RTS-u nije problem skandal, već to što je javnost za njega saznala!

11/11/2026
Najnovije
Facebook Instagram YouTube
© 2026 Važno je.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.